2

Brandutbildning



Så är det dags igen med den årliga brandutbildningen ute på helekopterplattan på DS.
Inte min favorit precis...men har lärt mig genom åren att .
1.Ställ dig först i kön
2.spruta som bara fan
3.Klart!! du får gå...
Den strategin skall jag ha idag!

Hoppas inte Johan läser detta om sin mamma...han har ju jobbat som brandman.


Lill Lördag

Blev tipsad av detta genom en annan blogg som skrev om detta!!Det är ju faktiskt sant. Iallafall för de som jobbar måndag-fredag. Jag är ju ledig i helgen !!Med början från fredag och ska sanningen fram så har jag ju lagt in några semesterdagar nästa vecka så det blir ju "Lång ledigt""



Superskönt ..för snart skall våren firas!!



Puss på er så länge!!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Men vad skoj med brandövning, haha. Det har vi aldrig haft på mitt jobb. Inte under min tid i allafall=/ Så händer det nåt tar jag mig ut bäst jag kan. Nä, jag hatar Matte jag också. Vet inte hur många gånger jag har ringt till pappa när jag fastnat på ett mattetal och inte fattat nånting. Så har han fått rycka ut med sin kunskap, hihi. Kram

2 Martina:

skriven

Hej:) Ja, det var fler som inte kunde se bilden, så konstigt..jag kan se den om jag går in på min sida men det kanske kan bero på webbläsaren? Eller jag vet inte, men det föreställde i allafall ett par knallrosa pilotglasögon, jättefula, haha. Jag får prova att lägga in en ny bild kanske..Yes, jag är ledig hela helgen:D Ni också? Kram

Kommentera här: