3

Orgasmkyrka


Trot eller ej!! aldrig i min vildaste fantasi kunde väll jag tro att det fanns en orgasmkyrka, Madonnas kyrka i lilla Sjöbo!!
Aaaah Mian dö inte nu!!men lyssna till detta min lilla ateist.Kanske detta är något för dig??

Detta hörde jag när jag på min väg var till mitt arbete...så tänket jag!!oj detta blir mitt nästa inlägg!! så då började jag googla....och detta fann jag!!Konstnären Carlos Bebeacua, som bor i det gamla polishuset i Lövestad norra skåne, skapade Orgasmens Madonnas kyrka och utnämnde sig själv till kardinal i början på 90-talet.

och....hi hi läst sedan vidare att man idag 30 april stoppar namnet...

Kammarrätten stoppar nu Orgasmens Madonnas kyrka i Sjöbo. Namnet väcker anstöt, inte bara bland kristna kretsar, utan även i samhället i övrigt, anser rätten.



Och mina snuttar vad säger ni om detta??och solong!

 

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Hej igen. Var får du allt ifrån

Märks att man inte lyssnar så mycket på radio

I Sjöbo kan man förvänta sig vad som helst tydligen

Hur har han kunnat utnämna sig själv till kardinal???

Jag hade det jätte bra på studieresan

puss på nosen

2 miansart:

skriven

mmmm...den kyrkan skulle jag nog kunna tänka mig att gå med i!! =)

3 Martina:

skriven

Haha, vilken grej:) Undrar hur många besökare den kyrkan har och varför dom besöker den tro;)

Kommentera här: