1

Hårfrissan-----> Vällingby

Ja äntligen dags! Var där senast i december och fixade håret. Sen är det många som inte förstår hur jag kan åka så långt som till Vällingby. Jag som bor i Norrtälje....

Det ska jag förklara!! Har provat så många olika frisörsalonger, här i Norrtälje ....vad händer jo en frisyr som jag inte vill ha. Hem tvätta om håret och föna om det....När jag jobbade på en skönhetssalong mitt i Stockholm så trodde jag i min enfald att "Frissan i Vasastan eller Östermalms  dom kunde dom: Nej än värre....men dyrt kan jag ju säga att det blev!!
Så av en slump föjde jag med en som jag känner till en frisörsalong. Detta är nu utkanten av Vällingby ner för några trappor. Salongen sisådär, kan säga att jag var väldigt misstänksam. Hmmm men döm av min förvåning!! Hon gjorde som jag ville och jag var supernöjd då jag går ut och BILLIG!!.Kan gå dit och sen gå på fest!!Har aldrig hänt tidigar!Så nu har hon varit min frissa i ca 5 år!!Så släng er iväggen ÖSTERMALM!!

ja kan rekomendera "Bells" frisering i Vällingby!!

Så mina vänner säger jag detta!!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vart hittar du alla dina häftiga bilder?

Stora kramen!!!

Kommentera här: