5

Solig dag


Ibland så är det lönlöst att kunna somna på kvällen/natten....timmarna går och man tittar oavbrutet på klockan...och så ringer den ungefär så där precis då man tycker att man precis har somnat....fördelen att jobba i Stockholm på sommaren är att på väg till jobbet är det ingen trafik...värre hemåt på fredagarna....

Dagen idag har varit solig och på vår våning dvs 14 blir det väldig varmt....men som sagt sol ute och sol inne
Mer vill jag inte säga just nu....;-)...

När man varit inne hela dagen på jobbet vill man vara ute. Har hållit på med att rensa i rabatterna, fy vad mycket brännässlor vi har.....grusgången luktar inlagd sill...har haft på ättika för ogräset.

Johan och Roffe har precis satt sig på altanen med varsin kall öl...ser gott ut!!
Men jag håller igen...som sagt Turkiet...och jag vill inte gå i en jättesarong!

Imorgon är det på operation igen...hoppas att det inte blir som förra veckan...
Nej nu skall jag skjussa in Anders till jobbet...och sedan blir det kabyssen....och hoppas att John Blund inte glömmer mig ikväll.

Solong!!

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Ja, ibland är det svårt att somna

önskar att man bara kan somna lika lätt som Per

Ha en bra dag imorron

Krama Millan från mig

Selma ska oxå ha en så klart

På söndag får vi tillbaka Simba

Jo, jag frågade Seb om vi skulle köpa en liten katt

Han tecknade fel och sen tecknade han simba

Så var det avgjort

krammmaar i massor



2 Martina:

skriven

Ja, dom är lite läskiga men jag tycker att spindlar är sju resor värre=/ Spelar ingen roll och dom r pyttesmå eller jättestora, läskigt i allafall:) Så avkopplande det lät att sitta med en kall öl:P Du får ta igen det i Turkiet med paraplydrinkar i stället;)



Vet du vad jag har gjort ikväll? Suttit och nött på blocket och kollar bostäder i Stockholm, hehe:)



Massa krams till dig och pappsen!

3 Maria:

skriven

Nej fy vad jobbigt att ligga och snurra i sängen...sådana nätter tar musten ur en. Hoppas sömnen infann sig inatt i alla fall.

Gällande sarongformen så tänker jag likadant....men vi tar igen det på semestern, inte sant? :)



Ha en bra dag!

4 Martina:

skriven

Mm, Grekland skulle vara ett trevligt resmål:) Har hört att det är väldigt fint där. Och ja ang lägenhet så anmälde jag intresse och mailade till 26 stycken..! Så jag hoppas på mail snart:) Ja, det vore mycket trevligt att bo närmare er och jag ska komma upp så fort jag bara kan för jag längtar efter er! När var det ni skulle åka till Turkiet?



Massvis med kramar!

5 Maria:

skriven

Halloj bästa tjejen!

Vi kollar bloggarna VIA jobbmejlen...inte sant?!? ;)

Gällande klänningen så är det såå skönt och i övrigt så ligger vi fantastiskt bra till i planeringen så det känns än så länge jättebra. Tur också att bröllopet är direkt efter jul och nyår, annars hade vi nog kunnat glömma det där med utvilad och fräsch (i alla fall om man ska se på dagens form). :D

Hoppas nu att helgen kommer snaaart och hoppas att du inte ska jobba.



Sköt om dig massor!



Stor kram

Kommentera här: