3

Vilse i svampskogen



Just här gick jag över gärdsgården...lite kul att jag fotade då...för jag visste ju inte att jag en stund senare var vilse ;-)

Hittade kantareller gula och fina, ivrig och plocka då förstås....

och trodde jag hade koll på vädersträcken....




Ja sedan var det ju bara att gå...och som jag trodde åt rätt håll....

Kom slutligen fram till vägen...och en skylt det stod Bottna på....Då ringde jag upp min GPS dvs min syster!!


Som lotsade mig åt rätt håll.....och nu hade jag en bra bit att gå!!



Misstänker att detta är där "Snyt Albert" bodde...?
Nedanför har min syster en gång i tiden bott ...många år sedan är det...





Ja nu är man hemma och pustar ut med en kopp kaffe!
och skall strax rensa svampen!


Solong!!

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Ja, tur att du har en GPS-live

Du fick som tur va en hel del svamp

Ja jag såg vad du fotat,det var några år sedan 100 eller nåt

Idag har du fått många steg

Du kommer förhoppningsvis att sova gott inatt

Fia skickade ett sms och sa att hon bränt sig fast hon har smörjt sig med skyddsfaktor 30

Ha en skön kväll

kramar i massor till systra mi

2 Martina:

skriven

Hej:) Vad läskigt att du gick vilse, jag skulle fått panik, haha. Men tur att du hittade ut igen=)Ja, det med hotellrum alltså, jag vill ha det bra och bekvämt:) Visst, att tälta har sin charm det med men tänk när man t.ex blir kissnödig och så måste man klä på sig, gå ut och etcetera..Nä, bara kliva ur sängen och in i badrummet tack;) Hihi, kram!

3 Maria:

skriven

Vilken tur att du hittade hem tillslut....med massor av smaskiga "kantisar" som plåster på såren. Jag antar att de smakade underbart.



Kram

Kommentera här: