3

Sova...Nej nej nej :-)



ljuvliga dag....solen skiner, Selma är inne och pustar ut i värmen, katten Bull börjar ta sig friheter...igår var han inne i köket och åt ur SELMAS skålar...imorse satt han på terassen ..och snart ligger han väll i solstolen och puffar på Anders Cigarrer...

Har varit ute och oljat in terassen en gång till, samt rengjort grillen. Så himla varmt uppe vid huset....nu svalkar jag och Anders och Roffe oss i solstolarna som vi har burit ut på gräsmattan med ett glas kallt cider.
Nästa år ska jag köpa Chapman solstolar och ha där vi flaggstången, om jag har råd..

visst är de fina!!

Roffe har varit till sin älsklingsbutik och shoppat loss idag på brädor. Till röken som han snart skall börja med och tomat/gurkhuset.

Lammsteken ligger i marinaden och gosar sig, funderar faktiskt om jag ska tända på i bastun...det är skönt att basta fast det är hur varmt som helst ute :-)...

Köpte igår en ny mobil, har numera ett nytt nummer. Min gamla (knappt ett år) åkte i golvet och glaset gick sönder samt högtalaren. Tänk att det är så roligt att flippra på en ny telefon...vart en sony Eriksson igen en ljusrosa...tror att Martina har en sådan?? syrran har oxså en rosa men inte riktigt den....


 
Nu  ska jag läsa en mattidning och fundera ut nya recept för veckan!! Älskar att laga mat då man har tid och älskar att prova nya recept....!

Solong!!

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Visst är de fina Chapmans fåtöljer(tyvärr priset oxå)

Låter skönt det du planerar

Blir jättekul när du kommer ner

Saknar dig

puss/kram

2 Martina:

skriven

Vilka härliga solstolar, ja såna skulle ni ha:) Jaha, har du nytt nummer? Ja, det kom nåt lustigt sms igår kväll, ett visitkort stod det att det var men jag fattade inte riktigt då. Men nu när jag läser detta så förstår jag;) Det är inte riktigt en sån mobil jag har, min är en samsung:) Vi ses snart, hälsa alla! Kramis!

3 Martina:

skriven

Åh, lillmissen så söt den var..:) Jaa du, svårt med namn..Mimmi eller Maja är ju gulligt:) Om den nu inte utvecklas till en pojke, haha. Kika in på kattnamn.se så får ni lite förslag:) Många kramar!

Kommentera här: