0

Sammanfattning





Kan bara säga att sova i 3 timmar inte gör att man är den allra uppmärksammaste.....för detta hände mitt upp i all min städning....kom ihåg att jag sa att jag älskade att det luktade ajax...... och och och....så var vattnet med ajax uthällt i köket (skurhinken)  och i diskhon stod även min kaffekopp med lite kaffe i...och jag: Oj vad mkt kaffe jag lämnade då och så drack jag en jätteklunk skurvatten med lite kaffesmak i.....så även jag smakar ajax med flower smak det ni!!!



Sedan är jag 6500:- kr fattigare efter tandläkarbesöket.....

Osten och vinet var gott...

sedan säger jag till alla "Dream on dream on"

och så lyssna på denna låt!! det är min älsklingskusin Marias dotter som har skrivit texten och sjunger...så fint
 

med detta säger jag sov gott och solong!!

Kommentera här: