3

En liten pingstfräckis


 i



Tjingeling!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hihi, den var ju lite skoj:) Ja, åtminstone när det är helg kan man väl få peta i sig en och annan kalori och njuta av det goda:) Livet blir tråkigt annars. Här har det blivit både potatisgratäng och choklad (Lindt kulor) Mumsi:P

2 Anonym:

skriven

Filmen tog precis slut, och ruggig var ju ordet! Hua..jag som trodde att alla filmer slutade lyckligt och så fick jag motsatsen bevisad;) Ja, rävar kan vara riktigt otäcka och ta katter, usch hemska tanke. Men Selma kanske skulle gett den en rak höger, haha. Såg du Robinson ikväll? Jag tycker du är så lik hon som vann:) Kramar

3 nilla:

skriven

Jo,tårtan jag gjorde idag den blev godkänd av både Per Sven Gun och Johan.Jag tar med mig receptet Lätt att göra. Botten kan man göra i förväg och frysa.Moussen går fort. Ska stå ett tag i kylen sen men den e god

puss på dig systra mi

Kommentera här: