3

premiärgrillning



Vilken dag!!Högsommarvärme....har fixat på tomten på förmiddagen. Roffe med åkergräsklipparen och jag med röjsågen...har ju lärt mig den nu;-)...nästan som Mian när hon röjer med Leopardbikini och jobbarskor....fast jag hade min rödrandiga bikini, Så nu har man jobbat samtidigt fått färg!!men en sak är säker....det är bättre att ha långbyxor på sig...det skvätter med jord sten och gräs..man är prickig och dammig efteråt...

Sedan tände vi upp bastun och hade finsk bastu..med lövruskor!!och satt ute och solade.
Å sedan primiärgrill!!










Mamsen och papsen kom över och åt middag med oss. Det blev torskpaket och färskpotatis.


Nu lite relax innan sänggående...vill inte jobba imorgon....VILL VARA HEMMA JU!!trivs så bra här...
Har tittat till lillkissen nu med..han har fått ögon och försöker ta sig över lådan som han och hans mamma ligger i....


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vad det ser härligt ut!

Visst är det hemskt att jobba när man allra hellst bara vill vara hemma o dona...

Puss

2 Martina:

skriven

Hej! Vad gott med färskpotatis..det med lax och gräddfil..mums:P Nä, jag är inte frisk än tyvärr så varför kan det inte regna ute för??=/ Bitter Ja, jag tar med mig nattlinnet, hihi:) Hello Kitty <3 Pss..nu blir det Saw 2..scary.)

3 Martina:

skriven

Tack ska du/ni ha!=) Ja, här säger vi vad vi tycker och har svar på det mesta, haha;) Den egenskapen har jag fått av pappsen!

Kommentera här: