1

Köket fick sig en omgång



Ohoy...vilken tid det tar....kylskåpet/frys utplockat och allt diskat...alla skåp, spiskåpor och spis.....men nu är det klart.Så himla skönt, tog en prommis mitt på dagen. Granris denna gång :-), och så fixade jag upp belysningen på brunnstaket.

Så såg jag  att på gräsmattan att de små vita blommorna börjat blomma igen....och det är slutet på november...

Nu har jag landat i soffan med popcorn och oboy, smaskens smaskens!!

Trodde det var "Tomten är far till alla barnen" men den var imorgon den....den är ganska hemsk egentligen...fast ändå så himla rolig!

Solong!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Tomten är far till alla barnen.... Den brukar vi titta på någon gång under julhelgen...

Den är som sagt hemsk, men rolig på samma gång...

Puss gumman min!

Kommentera här: