4

Förkyld

Ligger i sängen och funderar och planerar...inte riktigt läge för en förkylning ....!Känns inte bra kan jag säga....ska iallafall gå upp och ta en duch och lite nagelvård...behövs efter veden igår....

 

Älskar ju att göra listor...och pricka av så att säga...här är den jag gjorde idag...

Planeringslista i November

 ·       Träna 3 ggr/vecka

·       Åka in till Stockholm på ansikts/manikyr behandling (ligger en bra salong på Lästmakargatan 10, elever som gör behandlingen så det blir inte så stor kostnad.)Ansiktsbehandling Samt träffa Martina och shoppa lite måste bli i början på November


·       Till Dalarna med mina Uppsalatjejer, vår årliga träff.(Charlotte har hittat ett mysigt hotell där   som vi ska bo en weekend.


·       Sedan i början på december ...Åka in på den årliga adventsshoppingen med Anders till Stockholm och äta och dricka glögg  samt köpa julklappar. Ja så min och Roffes Wira Bruk i advent :-)




 

 

solong så länge!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Du får krya på dig o ta det lugnt i helgen.

Massor med pussar

2 Maria:

skriven

hmmmm....bakgrunden är tecknat men fotot på mig är äkta...

Synd att du måste jobba, du skulle nog behöva kurera dig. puss

3 Martina:

skriven

Låter som en härlig planering:) Krya på dig med!



Kramar



4 Maria:

skriven

Du ska vara rädd om dig!!!!

På tal om gardiner.... jag köpte lakan på IKEA för 25:- /st (vita, tunna ) tur att jag hittade dem annars hade det inte blivit några nya gardiner, det går nämligen 40 meter.....

Hoppas din natt blir lugn!!!!

Puss & Kram

Kommentera här: