3

Nu blir det myspys fredag ;-)

Fredag är en magisk dag!! när man är ledig för helgen vill säga!!
Jag är gräsänka denna helg....Rolf skall till sin pappa och hjälpa honom med lite saker.Känns mycket tomt i huset vill jag säga....kommer väll ligga härs som tvärs i sängen.

Men Anders min son och jag ska ha myspys. Han har beställt vad som skall lagas det blev:

Entrecote och bakpotatis med skagenröra och mitt favvo vin Masi Bonacosta. Efterrätt blir Vaniljglass och egen chokladsås.

Det blir att krypa upp i soffan och smaska och titta på en bra DVD.

Städat och klart! här kommer bilderna utav nya vardagsrummet.

Före i röran...





Efter

,





Denna tavla har min arbetskollega Marcus Svensson fotat. Han är jätteduktig och fotar porträtt ,landskap, ec.

 

Den påminner mig om en film som satt ett starkt intryck på mig då jag var liten. Filmen heter Moln över Hellesta. Är det någon som kommer ihåg den??

Ja och så har vi ju FREDAGSFRÄCKIS



SOLONG !!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Va fint det blev!!! Vad duktig du är :D

Och snabbt gick det!!!!

Puss o ha en härlig helg !

2 Martina:

skriven

Åh, vad fint! Vad duktig du är:) Så härligt med mysfredag, själv ska jag upp tidigt i morgon och jobba 9 timmar, suck. Men det är sista dagen sen blir det Sthlm:)



Kraaaam!

3 nilla:

skriven

Blev ju jättebra

Skönt nu när allt är iordning ställt

Här ser det hemskt ut

Sågspån lite här och där

Värsta är nog det fina dammet som lägger sig på väggarna och tak

men, men det ska väl bort snart

Just nu jäklas maskinen,startknappen är lite lattjo lajban

Ha en skön lördag

massa kramar från syrran

Kommentera här: