5

Söndag



Så är sista dagen här...imorgon börjar nya jobbet inskolning...lite pirrigt. Ska leta fram alla mina saker ikväll....
Annars har helgen varit bra!! men väldigt trött igår måste jag säga....vi skulle i fredags ha myspys och titta på film....´men så dök det upp en bil på gården och så kommer Johan och en kompis. Så det blev lite ändrade planer. Men kul, vi satt i köket och prata fram till 00 tror jag sedan gick grabbarna ut och basta....jag somnade nog stående hi hi...man ska inte blanda vin och likör....var så seg igår.....men fixade en hel del ändå....
Så lördagkvällen blev myspys i soffan. Vi såg filmen 1408.

 

1408 är en amerikansk film från 2007, regisserad av den svenska regissören Mikael Håfström. Den är baserad på en novel av Stephen King. Huvudrollerna spelas John Cusack och Samuel L. Jackson. Läskig men den var bra!!

Idag ska jag vara ute och greja tänkte jag...så nu får jag stänga av datan och fixa med lite viktigare saker.
Solong så länge!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Lycka till morgon hjärtat :)

Puss!

2 nilla:

skriven

Jag instämmer med Maria Lycka till med nya jobbet

Glöm nu inte att du ska bara en liten bit

sådu inte sitter i andra tankar och helt plötsligt är du på motorvägen. Vanor är svåra att bryta

Skönt att nu sitta i kö och att slippa köra hela vägen till D-ryd

Massor av kramar till min syster yster

3 Maria:

skriven

Idag är en spännande dag - lovar att hålla alla tummar och tår även om det innebär en udda hasande gång.

Lycka till nu och berätta hur du trivs.



STOR KRAM!

4 Martina:

skriven

Hej! Hoppas det gått bra med nya jobbet! Hoppas på att höra nåt från det jag har sökt också. Nu är jag närmre er!=)=)=)=)



Kram kram

5 Maria:

skriven

haha...ja gammhöna vill man ju inte ha... torr o seg nej fyyyyy.....

Puss

Kommentera här: