1

Inredning :))



Äntligen så börjar verandan bli klar :)) så nu har jag köpt nya köksstolar. De heter Klara och är shabbyshic målade. Samt en matta under bordet har jag handlat men den skall hämtas imorgon. Duk och nya gardiner.Gardinerna köpte jag på Spriida 


 Har hållit på och gjort små buketter med lavendel och hängt upp i gardinstången.



Men vilken tid allt tar....imorgon ska vi hämta en altandörr på Beijer. Samt tegel till taket är beställt där oxså. Vi får ett bra pris på tegel :)) Lite småfix här och där och ett par fåtöljer sedan är det i stort sett klart..lite tyg oxså...Imorgon skall gardinstången ovanför grillen upp. Men tyvär är mina lavendelblommor slut...



Grillen kom på plats ikväll...



ville ha dit den nu..för imorgonkväll kommer Martina och Daniel hit och då är det kul om den är på plats. Men då blir det kräftor och kantarellsoppa.



Så imorgonbitti blir det att koka nytt kräftspad med massa dill. Sedan städa hela huset. Prommis med gosis oxså!!



Idag hade jag önskat att jag hade kameran med mig...han fick träffa fåren i hagen idag....och han var så glad och fåren stack ut sina huvud genom ett stängsel..jag blev ett tag rädd att de inte skulle få in sina "fårskallar " men det grejade de...Athos slicka på dem på munnen och gosa med dem..hade lite ödmjuk stil..men hela tiden ville ha gosa med dem..och inte ville han hem..De bräkte och lät han gosa:_) ögonblick man alltid kommer att minnas...


Nu ska jag strax hoppa isäng...mycket att göra imorgon....

Suss gott !!




Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Fy sjutton va fint det blev!!!!

Vad duktiga ni är!!!Kan bara tänka mig eller rättare sagt jag vet hur mycket jobb det är att bara måla allt vitt.... men gud vad snyggt det blev!!!

Kommentera här: