2

Iphone

Nu har min Iphone kommit :-)


Men har inte hunnit läst och fixat till den ännu...för allt jobb är ute med trädgård och målning..och när jag kommer in och har städat undan och till slut hamnat i soffan så är klockan så mycket att jag är för trött...önskade att jag hade Mattias här..

Rolfs kompis som är så duktig med allt som är tekniskt och speciellt Iphone...så kunde han fixa allt..och så var det klart för mig att använda :-)



Ja ja ...jag vet...det är bara att gå in på apple hemsida och se deras bruksanvisning....men den är så fin så!! och sedan kan jag surfa för endast 149:-  året ut och sedan 299:- hur mycket som helst och 39 öre per minut i samtal. Låter ju okey, samt 500 fria sms.

Ja nu Kissen!! är det bara att lära sig något nytt igen...solong!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Kollar minst 20 gånger om daan...men nejdå inga nya inlägg...(snyft) o inga bilder på babyvovven...:(

Puss o kram

2 Martina:

skriven

Hej:) Jaa, vad kul med en liten hundbebis<3 Mycket jobb med att uppfostra och greja men roligt:)



Vi har semester vecka 32 och kommer nog inte att vara i Sthlm så mycket då. Vi åker till Göteborg och skåne. Men vi ska nog snart kunna pussla ihop nåt, vi är ju i allafall ledig samma helger som det verkar. Hur kan det se ut v 33 tro?



Kramar till er

Kommentera här: