3

Härliga dagar!!



Ja nog har vi haft en helt underbar maj...soligt...men ej för varmt. Visserligen har jag jobbat mycket i maj, dvs varannnan dag...men har fått mycket gjort hemma. För vem vill sova när solen skiner...ja inte jag...iallafall.
Solen har tagit och jag har blivit brun lite här och där ;-) är glad att jag har mycket pigment...och inte blek. Men både mamma och pappa blir ju så brun...och min syster med :-) för det vet jag ;-) ingen blekskinn där inte!!


Idag har jag fortsatt med gräsmattan...ja vad ska man säga...den måste ju klippas minst 2 ggr i veckan....iallafall till midsommar.

Bastun ´har jag tänt idag och haft fot och handspa. Mycket skönt!!

Lyssnade oxså på en favoritlåt...lite nostalgi...för det stämmer ju.....för alla  människor är lika värda...det är något man aldrig får glömma!! någonsin...!!

Så lyssna på Eldkvarns version av Cornelius...





I just love it!! ...har kommit på att jag är hellre på en bar med jordnära människor än på en bar med backslickers...!! och det är jag stolt över:-)....!!




Kommentarer:

1 Maria:

skriven

hihi... välkommen ner på backen =D

Härligt o sitta i en svettig, rockig eller bluesbar o bara njuta... det är livet =)

2 Anna:

skriven

Du är så klok moster!! heller jornära människor än backslick... så sant så sant...



Plura är ju för underbar.... got to love him!

3 Maria:

skriven

Jamen du är ju tvilling.....

vet ju att du kan lika gärna sitta i maskhögen o gräva efter mask som att springa med små shoppingbagar i storstan....=D , Det är ju därför du är så underbar!!!!

Men skillnad på folk o folk kommer det alltid att vara, men man kan ju alltid hoppas....

Puss o kram på dig!!!

Kommentera här: