3

Påskafton

Vilken solig dag...sommarvärme:))idag har vi tagit det lugnt och solat i solstolarna.Påskbord fixade vi sedan och mamma och pappa kom över samt Anders var här. Mycket mat och naturligtvis mycket fisk :)) samt efterrätten som alltid är godast :))
Mamma pigg som alltid :))
köket är istort sett färdigt oxså:)) så beroende man är utav vatten...älskar min nya kran oxså :))från Italienska Tapwell de har mycket fint :))
Plockat in vårblommor idag, scilla,vitsippor och vårlök. Hela gräsmattan är full av dem och Bellis börjar oxså titta upp.
Med detta säger jag Solong så länge 

Kommentarer:

1 gunilla:

skriven

Blev snyggt med skåpen

Visst är det skönt när köket "hjärtat" i huset

är klart

De ser trötta ut mor och far

God fortsättning på påsken

kram/syrran

2 Maria:

skriven

Ohhh!!! Vad mysigt och fint ni har det, och vad köket blev bra ! Måste kännas skönt med en riktig diskho, kranen var kanonfin!! Är det äkta stenskiva?

Har du fått vilat något i påsk då??

Jag har bara dåsat i 4 dagar =) Är ju själv eftersom Hasse är i Norge :(

Puss på dig!!!!

3 Feli:

skriven

syrran: glad påsk ni oxså:)) ja visst är det skönt när köket är klart...!!och är nöjd med skåpen:))kram



Mian: synd att det är så långt mellan oss...Rolf åker på fredag till Lavanger och fiskar så då är jag ensam en vecka....det hade ju varit perfekt att myspysa:))

Ja det är en äkta granitskiva :)) som vi kom över till ett bra pris:))påsken har varit lugn...förutom att jag är kanonförkyld...igen...puss

Kommentera här: