1

Bonne année!

Vilket väder det har varit idag, sol och 3 minusgrader. Så underbart vackert ute och så skönt att gå på prommis med voffen och idag var husse oxså med. Det blev en 2 timmars prommis med lek och kurragömma. Athos älskar när man gömmer sig och få leta...och jag oxå :)) lika spännande och se han fara fram och glädjen när han hittar mig han som studsar av glädje. Så skönt att gå ute i skogen och inte det är så blött....
En örn som kom och svävade förbi..mäktiga fåglar dessa...

Sedan kom vi hem och bastun tändes på ..och så blev det scrub och inpackningar...ja ni vet..;))
Detta år ska jag försöka komma i kontakt med mina lockar....för att det ska kunna växa...ni vet först fön sedan skall det formas och slutligen en supervarm platttång...då är det rakt tills lite fukt kommer....men nu har jag köpt bra schampoo och hårolja...inga värmeelement...få se hur länge jag håller på...men det är ju bra för håret...
Ikväll så är det skaldjur på menyn, vi beställde en skaldjurslåda från Flygfyren med färsk Krabba, färska havskräftor, räkor, musslor som är kokta i vin och några rökta ja så förstås det jag tycker så mycket om...
Ostron....Champange ja visst vi bubblar...


Gott Nytt år önskar jag alla!! och förhoppningar om en bra år som kommer!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

ohh, vad du är fin!!!!! Klokt av dig med lockarna :)

Du vet ju vad jag alltid har sagt ;)

Gott nytt år också, hoppas ni hade en härlig kväll..

Kram

Kommentera här: