0

S.E.M.E.S.T.E.R :)) OM 12 TIMMAR!!!





EFTERLÄNGTAD??? något kan man ju säga.....5 veckor ledigt!! så skönt!! och det sköna är att vi inte har planerat en massa...utan tar dagen lite som den kommer!! visst vi har massa projekt som vi vill göra så det blir en hel del jobb här hemma..men sedan lite utflykter oxså och så bubbel och bastu :))


I måndags då jag var på lingonberget och hade plockat hallon så när jag satt där och kikade ut över ängarna...så kände jag att jag skulle vilja slå upp mitt lilla fjälltält där och en vilstol...och bara va där ute på berget...sovsäck, kaffe och lite mat...mina tidningar och böcker, pennor och papper samt Athos. Han kan ju hela berget och kan patrullera och vakta runt mig :)) det ger mig en sådan ro att vara där...



Ska ju ut i skärgården lite oxså..givet är Fejan!! sola och äta något gott på deras skärgårdskrog.
En tur med Eckerölinjen blir det  hoppas jag:))Till Frisk och skön och fixa händer och fötter :))



längtar!!!



,
Iallafall så ska det bli så himla skönt att få stämpla ut om ca 12 timmar!!

Kommentera här: