1

Gaaahhhhh nu är veckan över!!



Sommaren har kommit och alla sommargäster är här....då stänger sjukhuset ner 16 platser...men det läggs in ändå...men vi är färre personal....igårnatt hade jag 19 patienter...mycket ansvar är det...

Men nu är jag ledig fram till söndagnatt och sol visar de på väderkartan!!

Så då blir det att njuta och pyssla hemma:))



Har ju min bok som jag har börjat att läsa:)) Sanna Ehdins böcker tycker jag om!!

Men i em ska jag tända upp i bastun och ha en relax med allt vad inpackningar heter:)) Ligga och bara slappa i solstolen utanför...

och sippa på någon god drink



Skaldjur ost och vin är fixat  



Enkelt  men så¨gott...

Solong så länge:))

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Njut nu av värmen och det fina vädret :) En annan jobbar till 18,00 hela veckan med en temp av +28 grader inne.... phuu!!!

Vad mysigt ni verkar haft det på Öland :) o vilka fina bilder... du ser ut som en "moviestar" Vacker som alltid!!! Längtar tills ni kommer upp... har en sak åt dig :)

Puss gumman

Kommentera här: