2

Året var visst 1961...


Mitt i livet sägs det...
Ifall man lever till hundra



Vi packade våra väskor och åkte till Öland, dvs Färjestaden Eriksöre camping. En camping där man får ha med sig sin hund. Där det finns rastgård, agility ec...helt suveränt!!mer kan ni läsa på Herathos blogg
Här är vi på norra delen av Öland dvs Böda.
Lite rökta laxfenor, torsk, och strömming på bryggan LOVE IT!!
Den dag jag fyllde år åkte vi ut till Solliden på Borgholm bilderna talar om hur fint det är där....vilka gräsmattor samt rabatter med blommor, rosor ec...
vi fikade vid en mysigt cafe, våfflor och grädde :)) mums mums!! det som var roligt där var att en av toaletterna var att gå in i ett dalablått skåp...och ut kom man i en hall med toaletter och speglar....trodde han skojade med mig då han sa att jag skulle in i det blåa skåpet :))
Här vid vattnet vid Solliden.
många samtal  från vänner,barn, systerson och föräldrar som värmde


Champange och jordgubbar blev det oxså i parken :)) Johan skickade med en flaska



På kvällen började det och regna men det gjorde inget för dagen hade varit så bra med sol så det var mysigt att krypa in i stugan med voffen och R.

På söndagen när vi kom hem så väntade nästa surprise" Anders hade städat huset tänt i kakelugnen och lagat till en 3 rättersmiddag med olika sorters viner bla mitt favoritvin :)

Så man somnade gott på söndagen...
Med detta säger jag Solong!!

Med detta säger jag solong!!




Kommentarer:

1 gunilla:

skriven

Jättefina bilder

Inte bara landskapsbilderna utan även

den mogna kvinna på bilderna

Visst var det lite kul med det blå skåpet

Ha det gott

kram syrran

2 Feli:

skriven

Tack syster yster...kram

Kommentera här: