1

Sista natten på kirurgen



Så var det sista natten på kirurgen då...känns både vemodigt och lite sorgligt....kommer att sakna arbetskamraterna och speciellt nattgänget.... samtidigt som det känns spännande med nya utmaningar.


Har varit här två år nu och kände för att prova på något nytt.


Har några lediga dagar framför mig vilket känns skönt och ledig helg. Skall imorgon till mitt nya jobb och få lite papper och inloggningskoder. Sedan far jag och en vän vidare till en väninna och fikar.


Helgen bokad för besök från Gävle, svåger och svägerska med voffs kommer och hälsar på:)) ska bli kul!!

Håller på och funderar ut vad jag skall laga till för något :)) trevliga funderingar det.


Med detta säger jag solong så länge!!

Kommentarer:

1 Galina:

skriven

Hej på dig!

Jaså är det dax nu för ditt nya jobb???jag tror att det ska bli bra.När det gäller maten så kommer du säkert att hitta på nån mumsig rätt,det vet jag......åt av lingonsylten nu (för tredje gången) och den är såååååååååå god:))))inget extra socker,perfekt som den är....Kramiz!:)

Kommentera här: