0

L.E.D.I.G

Nu är mina nätter avklarade
Har varit och gästspelat på avd. 5 oxså! vi verkar bli ett flexibelt gäng numera...men det var skoj faktiskt och har satt upp ett par extra nätter i oktober där. Dels för att oktober /november är tråk månader och då kan man jobba mera Det kostar lite extra ibland....nu höst/vintergarderoben och så julen.
Ikväll börjar en av mina favoriter på tv 7."Den stora matresan" reser han runt i landet och tar del av olika mattraditioner och lagar lokala paradrätter på sitt eget vis..från Ystad till Kiruna.
Älskar hans matprogram !!!
Ja efter det är det 
Imorgon är det fulltecknad. Så även idag, har varit fullt upp hemma samt husläkaren med papps denna gång förra veckan var det jag och veckan innan mamma..men imorgon blir det först prommis med
Sedan ska jag in till Frisk & Skön
Så till
Hämta Anders som varit i Nord Norge och fiskat
Så hemåt igen och 
Göra en god Burgundisk gryta som ska få mysa till sig till fredag.
sedan blir det till att packa
Men nu ska jag sova gott efter denna dag...

Kommentera här: