0

Nu börjar det!!

Startdatum var 1 mars...nu är det dax att gå ner i vikt innan



Jag är sockerberoende...älskar allt sött ..godis....bakelser....efterrätter....men slutar jag med det..så kommer nog iallafall några kilon rasa...och tack och lov att jag är ute och går varje dag med ´



som gör att jag får ordentligt med motion...samt att man får njuta av alla årstider...hur som helst så har jag städat bort allt godis och börjar återigen med GI. Det är ju goda recept och fungerar ju!! det enda är att ändra sina vanor att laga mat...det viktigaste tror jag iallfall då det gäller för mig...är att ha regelbundna matvanor..dvs frukost. lunch och middag..och mellanmål ...då får man inte blodsocker svackorna...

Ulrika Davidsson och Ola Lauritzon har många och goda recept...! idag gjorde jag min mellanmåls smoothie

Blåbär, yogurth naturell, samt linfrö och soyamjölk, kör det i en shaker och så är den klar. Jättegod!! sedan är det ju bara att variera smaker med hallon, jordgubb ec.




Vet att för mig tar det ca 2 veckor...sedan har sockersuget försvunnit...men det är 2 veckor...

Så det är att kämpa på!!

Har köpt en kurs från photoshop som kom här om dagen:)) den längtar jag efter att få börja med:)) tycker om att hålla på med bilder och kan bara lite i photoshop..ska bli kul!!




Det om detta...solong så länge

Kommentera här: