0

Delmål...;))

 
Min kollega har fått mig att gå med i Viktväktarna, dels att det är lättare att vara två samt så mycket roligare:))
Så i tisdaxs så vägde vi in oss. Har nu en pärm med recept samt att man kan via internet registera mm. Tänkte först hur ska det gå att räkna i points....men jag kan lova!! att det går lätt eftersom man är intresserad av att äta!! dessutom får man äta allt men i lagom mängder och dra ner på annat..! så nu har jag satt upp lite delmål!!
 
När man har nått sin slutvikt, så då är det att stå som jämnvikt dvs att inte gå upp igen...det är det som är det svåra...att hålla sin vikt och inte tro att det är fritt fram igen.. när man är på jämnvikt då är man guldmedlem och det kostar då inget!! det  i sig är ju ett mål!!
 
Att jag har gått med i viktväktarna betyder att alla i familjen eller dvs Roffe och Athos lär ju hänga med på resan;)) men de kan de behöva;))
 
Så varje tisdag är det vägning:))
 
solong!!
 

Kommentera här: