0

Dr. Dennis Gross

Att vårda sin hud har ju varit känt sedan urminnes tider...jag har funderat över två märken...
 
BABOR Tycker om deras produkter, skön rengörning samt deras hudcreme är underbar.
 
Dr Dennis Gross, deras produkter är oxså bra. Prismässigt ligger de ungefär lika. Men jag beslutade mig för det senare alternativet. Varför?? jo det är en så skön ren känsla när man efter rengörningen använder sig utav deras 1-2 step servetter...och ansiktscremen är så bra. Det blir dyrt när man köper men sedan får man tänka på att det är drygt!! rengörningscremen har jag haft länge så i det långa loppet blir det inte så farligt.
 
Har utav hudterapeter hört säga  att man ska hålla sig till ett märke och framför allt att man använder samma produkter, dvs rengörning och ansiktscrem ec av samma märke då de är forskade och menade att fungera tillsammans.
 
 
Men denna ansiktscreme är oxså så underbar...svårt val ibland att välja. Nu väntar jag bara på att produkterna skall komma!! Förut så¨beställde jag av Frisk och skön här hemma men har nu hittat på nätet Vivamonde som säljer billigare samt utan fraktkostnad. Eftersom det är så pass dyrt så tjänar man på att leta runt lite. Solong!!

Kommentera här: