1

Umeå

 
 
 
 
Så tog jag en weekendtripp upp till Johan och Annette samt fina Molly. Tog bussen till Arlanda och var i god tid där. Hamna på  O Lareys pub hade det så bra att jag fick springa till gaten och behövde inte checka in..
 
Har varit en gourme helg. Johan har lagat 3 rätters varje dag samt bjudit på champagne och goda viner. Annethe gjorde en jättegod créme Bryle. 
 
 
 
Loppis har vi vart på. Jag trodde jag skulle ha med mig mindre hem....men det var så fullt i väskorna...
 
 
 
 
 
alltid så kul stått träffas och vemodigt att åka....har haft en jättefin helg.
 

Kommentarer:

1 maria:

skriven

mmmm vad mysigt ni ser ut att ha haft det, o vilken gourmet johan har blivit :)o vilka fina bilder :)... du ska veta att jag längtar efter dig kram på dig :)

Svar: Å jA
Feli

Kommentera här: