0

Mys i soffan



Lite lagom så här en regnig söndag och speciellt då man har jobbat natten till normaltid.....det blev 11,30 timmar.Så nog var man trött då man kom hem. Mysbollen var inte det kan jag säga...han ville ut men kom till trappen och såg regnet och då skulle han vara inne.

Kissemissarna var på bushumör tillsammans med vovven...så klockan hann bli 10.00 när jag somnade...

Sedan blev det en prommis med Athos runt elljusspåret  i Norrtälje. Så skönt att komma ut och se alla skiftningar i naturen. Den blir man verkligen medveten om när man har hund...

Nu ska jag softa i soffan och läsa mina två tidningar som kommit


som ni ser så är det julnummer!!



Så en stor kopp te Printerkiller Cup Of Tea Clip Artfilten och mysbollen.



 Älskar allt kring julen och förberedelser. Tyvärr ska jag jobba dagen före julafton och julafton natt. Men vi firar ju på juldagen så det ska nog gå ändå. Får be om lite hjälp av alla barnen :))

Igårmorse på jobbet då man skulle ta lite blodprover så ringde min mobil...ni vet när man är lite trött och så kommer man på att man glömt att sätta den på ljudlös...då vad det Johan som ringde som var på väg till New York...


Vem vill inte till New York....

En dag ska jag dit...och ha med mig shoppingpengar...för det är ju ett måste i en sådan stad...:) visst blev man väldigt sugen att åka då Johan skriver att han sitter på en skybar och att han vet att jag skulle älska staden...

Solong!!

Kommentera här: