0

Sommaren går mot sitt slut...


Semestern närmar sig slutet...men jag älskar oxså hösten...med klara dagar...löven får vackra färger....skogspromenaderna, svampen....
och alla tända ljus....
Det är när löven ramlat av och det regnar och mörkret är nästintill dygnet runt som det är jobbigt....
Hur som helst så kommer här lite bilder från sommarsemestern.
Båttur med Eckerölinjen och så har vi spelat kubb varje dag tror jag :)) samt att har jag provat på golf här på Roslagsbro golfbana :)) jättekul och en bra restaurang därtill. Så nu har vi fixat våra cyklar så vi kan ta en tur dit :))
Surströmming :))
Till Hofors till Monica och Uffe
Så skönt att sitta på deras veranda och titta ut över vetefälten...och bara vara....plockade vinbär ca 8 L när jag var där samt fick säkert 10 L röda vinbär...Monicas buskar bara dingnar utav bär :))
Sedan har de en gammal lärarbostad...bara älskar denna byggnad...i denna byggnad så har vi hittat vårt fina köksskåp...och denna gång kom vi hem med helt underbara pardörrar....som ska såsmåningom vara i vårt växthus :))
Sedan har vi hållit på med ved....
Så veden in dagen :))
Stockholm oxså och tittade in till Martina på heminredning på NK. Vi bubblade  på där oxså på NK champangebar:))
sedan blev kontrasten våra stubbar på vårt berg....lingon och lite vin :))och macka till Athos:))
Samt en massa annat har hänt under semestern och sommaren...har skrivit tidigare ett inlägg men ibland så raderar man dem innan man publicerar...
Tanken är att min blogg ska vara en dagbok....och finnas kvar ...och läsas av dem som vill läsa den...
Hur som helst så finns det saker ingen kan ta ifrån mig...och jag tror att någonstans någon gång...så kommer jag och den ja tycker så mycket om att ses igen.............................även om det kommer att ta sin tid....
Jag har alltid skrivit dagbok...ända sedan jag 9 år...och har dessa kvar...fördelen med en dagbok är att där kan man skriva allt...när man är ledsen...hemligheter....nu är det mera till allmänhetens beskådan...men fördelen att man kan sätta dit bilder och delge andra om vad som händer, recept ec ec....blir en mera levande dagbok...nackdelen då...allt kan inte skrivas...eller....
"I might not be someone's first choice, but I am a great choice. I may not be rich, but I am valuable. I do not pretend to be someone I am not, because I am good at being Me. I may not be proud of some of the things that I have done in the past, but I am proud of who I am today. I may not be perfect, but I don't need to be. Take me as I am, or watch me as I walk away!"

Kommentera här: