0

Vilken solig maj!!

 
 
Hela maj har solen visat sig!!! så underbart..!! Har äntligen fått potatisen i  landet,löken och rödbetorna.
Tog en tur ut till kapellskär som jag alltid  på vårarna brukar göra. Flera frågar då jag åker, vem ska du ha med dig ?? Athos  svarar jag, den allra bästa kompisen som finns. Behövs ingen mer, kamera, fika och bästa vännen. Helt helt underbart. Märks nu att han börjar bli lite äldre snart 3 år, nu bryr han sig inte om andra hundar eller människor heller så skönt. 
 
När jag var sjuk här om veckan....så ville han knappt gå ut  och kissa...han gnällde på Rolf att han skulle släppa in  honom och direkt upp till mig men samtidigt ville att Rolf skulle med upp... La sig på mina  ben och skulle hela tiden buffa och slicka på mig släppte mig inte en sekund.
 
 
Annars har veckan vart att vara med mamma tll hjärtäkare  samt fixa med pappas alla papper till doktorer och och läkartider..telefonköer..haft en bra vecka och ikväll fredag har vi helgrillat Entrecote samt sparrispotatis i marinad ec hittat nya recept som vi provade:-) blev jättegott!! 
 
 

Kommentera här: