0

Arbete arbete..

Nu har det varit mycket jobb...och fullt upp på sjukhuset...så mkt hela natten. När jag kommer hem så stupar jag i säng och somnar..upp sedan och ut med Athos ner i sängen igen. Inget blir gjort dessa dagar förutom promenaderna med voffen samt enklast möjliga i matlagning..
 
Har nu gått av, så skönt..men känner mig stressad över att jag har så mkt här hemma att göra...adventsstakarna har inte kommit upp ännu..ostädat ....ingen mat hemma i kylskåpet....så det blir att sätta igång. Känner att jag inte hinner med...samt allt annat runt omkring mig som ska fixas...finns ingen tid till mig själv...tidningar/böcker hinner jag inte läsa..blickar mot min jultidning sköna hem...som jag inte hunnit sprätta upp ur plasten ännu...pust.
 
Ska försöka att planera en tripp upp till Umeå i januari/februari och hälsa på Annethe och Johan. Han är nu snart klar som polis.
Har  köpt en DVD-box Tudors heter den och i tre säsonger är den, så den ska jag börja se.
 
Rolf fick hem "Hannibal" nya versionen med Mad Mikkelsen. Den ser jag framemot att se...
 
men Anthony  Hopkins är fortfarande min favorit
 
 
Solong så länge!!

Kommentera här: