2

Magsjuk

Nu är det inte kul kan jag säga-------->natten har tillbringats på toaletten. Så ont i magen så att det känns som man håller på att dö. Enda positiva är att nu har väll iallafall ett par kg försvunnit.

Jag kunde glömma att följa med till Eckerö idag. Rolf och Birger¨åkte iallafall. Vågade inte för vem vill boka bord på toaletten??
Tack Johan att du köpte en stor Loka åt mig! känns som det är det enda som kommer ner i magen.
Blir en lugn dag /kväll för mig. Ska tittta på melodifestivalen från soffan.

Ha de så bra allihopa!

Kommentarer:

1 vovven:

skriven

stackars kissen

inte kul att köra gustavsbergsbussen



2 Maria:

skriven

Men lilla gumman då!!!

Skulle vart där o passat upp dig,,, du vet ju att jag kan vara "nurse" om jag bara har en patient jag tycker om...;)

Krya på dig!

Tur eller kanske synd? Att du var ledig i helgen.

Kram / Mian

Kommentera här: