0

Lördag

Min lördagmorgon var nog inte den bästa. Ingen sömn för det snarkades så taket lyfte bredvid mig. Men sömn vad är det, bristvara för mig iallafall. Men men ...jag gick iallafall upp och började med att städa undan och göra fint. Sen tog jag bilen in till stan, ja Norrtälje inte Stockholm. För här säger man stan om Stockholm, men där är jag ju istort sett hela veckan.

Gick längs Tillfällegatan och så där är min favoritaffär "DIVA" Där blev det en handväska och ett par handskar som passar till.Åh det var 75% rabatt på priset
.



 




Sedan tvärs över gatan B Young butiken, där blev det en blårutig klänning.


Sedan in på Treat där det blev detta.Även här var det 50% rabatt, braaa!


Så efter att ha fyndat så åkte jag till mamma och pappa och drack lite kaffe.
Bilade hem och så här såg hallen ut.



Snart kommer tapeten upp.Den är så fin, jag såg den då jag var in på en blomaffär i Norrtälje "Fröken knopp"där var den blå med näktergal på. "Sandersen"tapet. Den var dyr men de är den värd!

Började att stryka och hänga upp gardiner i vardagsrummet,sedan blev det en god middag med Ugnsbakad lax romsås och en härlig sallad som jag lagade till mina kära. Vi var alla hemma för en gång skull.

Kommentera här: