4

Friday...yes!

 

Idag efter mitt jobb följer Selmas mamma dvs. Mian med hem till oss!
Vi skall spendera kvällen och morgondagen tillsammans :-).

Händer en del nu så jag har inte haft tid riktigt att blogga och svara på kommentarer...men snart så!! skriver jag igen....vad det är som händer;-)

 Vi skall ikväll tända upp bastun och ha relax.



Imorgon skall vi antingen spendera dagen genom att shoppa i Norrtälje, våra små butiker, samt fika.
Eller om vädret tillåter ta passbåten ut till Fejan...


Skall hämta ut min ring oxså!!!

En liten fredagsfräckis skall jag väll hinna med!!

En till...hi hi


och en Journalgroda!

Har sedan dess också opererats i båda ögonen för urinblåse- framfall, någon halscysta och tarmpolyp.
(från Dagens medicin)

Solong och ha en superhelg!!för det tänker jag ha!!

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Ha en jätteskön stund i bastun med allt som du dukar upp

Saknar dig

Kramar i massor till systra mi

2 miansart:

skriven

Vad härligt det låter!!!

Ha det så mysigt gumman!



Gillar äggkartongen ;)



Puss o kram

3 Charlotte:

skriven

Hej!

Va mysigt med bastukväll!!

Själv jobbar jag natt.. Suck!

Har mailat dig om höstträff m brudarna. Kolla det o hör av dig! Kram charlotte

4 Martina:

skriven

Hej:) Och vad nyfiken jag blev också när jag läste ditt, hihi. Och dina fräckisar, haha! Kryssningen går från Sthlm så jag blir där i sthlm över helgen och sen kryssningen. Det blev lite spontanbokningar här och där. Kan berätta lite mer detaljerat sen;



Ja, vi får väl se om man söker nån utbildning framöver, känner periodvis att jag börjar tröttna på tillvaron som den är liksom..Ibland har man ju trott att saker och ting ska hända du vet och så händer inget, så då börjar man fundera på vad som egentligen är det bästa för en.. Men ja det kan vi ju ta sen:) Saknar er och Ha en underbar fredagkväll! Massa kramar!

Kommentera här: