3

Athos



Nu har lillvalpen kommit hem...här har han somnat första kvällen helt utslagen efter en biltur ifrån Nynäshamn. Det har gått bra med honom, men första natten så sov jag bredvid honom på golvet och så mycket sömn blev det inte...men hann gnydde och då var det dags att springa ut "kisspaus" var trött dagen efteråt. Han har träffat alla missarna och det går bra!



Dom var så nyfikna på honom...och lilla Cara hon ligger nära honom och tittar oavbrutet på han när han har somnat....

Här har han somnat i min famn första natten



Idag skulle jag slipa en bänk som ska stå på terassen, och han skulle ju ligga i famnen och vara med...som tur vad sov han när jag grundmålade..och en liten klick falurött fick han i pälsen när jag målade på framsidan av huset...som tur gick den bort. Har varit och köpt koppel till honom idag...men vi måste lämna tillbaka det...jag hade inte tid och titta på halsbandet....och R hade inte glasögonen på sig ;) det var nämligen dödskallar på det svart läderhalsbandet...och det går ju inte:)



Här har han somnat ute på solstolen. Ja jag har haft fullt upp att se till honom...och lite sömn och en ny telefon...så mitt telefonnummer på mobilen är nytt...men jag sms.ar över det till de närmaste...men Iphonen är ju ny med...hur ska man hinna...:)

Solong så länge!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vilken liten goding!!

Förstår att ni är helt SÅLDA!!

STORT GRATTIS!!



Hoppas ni får sova lite mer i helgen då. :)



Har haft läs- och skrivtorka ett tag nu igen - Det är bara FÖÖÖR mycket!! Så nu har jag istället massor av kul att ta igen.



KRAM!!

2 Maria:

skriven

ÄNTLIGEN!!!!! =D

Vilken sötnos!!

Men det är ju lite passning från början.. med kisseriet och allt.

Varför inte döskallar?? Det är väl tufft till en liten tuffing :)

Kram på er !!

3 krabban:

skriven

ja moster nu e du hundägare. de e sånna härliga varelser. vår är 4 år nu å en riktig trofast. när jag å noel var ute i skogen å plockade blåbär härom morgonen så låg han bredvid noel och vaktade honom där han sov i sin stolsväska. snart kommer vi upp till roslagen då ses vi! kramar

Kommentera här: