0

Camilla Thulin

Har gått och tittat på en klänning ganska länge...men den har varit lite för dyr....


(Bild lånad av Boutique diva)

Men nu är den min...köpt på rean...nedsatt 2395 kr...



Lycklig lycklig:))

Snart är det mars månad oxså:)) vårmånad kan man säga...dax att beställa fröer...och så frågan vad man ska så för något...förra året sådde jag chilepeppar och fick MASSOR..så egentligen behöver jag inte så detta i år...då jag fortfarande har chili nerfryst. Men ska nog prova på paprika i år..

Har planterat mynta i en kruka. Så nu har vi till vår Mojitto


 Det går hur bra som helst att ta en mynta från i mataffär...plantera den och så ut i ett större kärl till sommaren...så gjorde jag med citronmeliss och den växer som ogräs...så jag fick gräva upp den och ha den för sig själv i en ny grop i trädgården.

Har oxså i år köpt en hel del lökar, dvs pärlhyacinter, krokus,minipåskliljor och planterat inne. Blir så fint samt att de håller ett bra tag och sedan planterar man ut dem till sommaren:)) köpte oxså Kungsängslilja som de hade för ett bra pris på Blomsterlandet.




Mmm ska göra en skiss och fundera vad jag skall ha...en sak är säker..ska inte ha lika mycket gurka som förra året....vi åt ju gurka jämt...




Önskar alla en trevlig helg oxså:)) solong så länge!!


Kommentera här: