2

What a night!!


Denna vecka har varit uppe med 
Målat stolarna nu bara en kvar!!
Slipat solstolar...och varit ute ..massor med syre...trött vid 8 tiden på kvällen somnat vid 9 tiden....men inatt vaknade jag flera ggr...först var det all lök som jag åt igår...magknip:)) sedan så hörde jag som ett ljud av vatten...vattenläcka?? på med lyset...nej det var selma som tvättade sig...sedan började hon snarka...R snarkade....och sedan började Athos snarka...alla tre i otakt....
Så upp kokade varm mjölkchoklad och lade mig i en ny säng och läsa lite...somnade :)) annars så har  denna dag varit utomhusjobb. Krattat och bränt allt ris och fixat på baksidan...har tagit sin tid...men klart nu...världens snällaste vovve som har legat på sin fäll och sovit efter att han har haft sin runda.
Snart sängen igen...trött efter allt ris och eldande...suss gott!!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vad snygg stolarna blir... passar ju kanon i ditt kök!!

Vilken vår ni har.... här ligger ju snön djup ännu, o ikväll fylls det på.... man bor på fel ställe :(

2 syrran:

skriven

Ja man blir trött av all frisk luft

Men det är så skönt att kunna vara ute och inte frysa

Har suttit i solstolen på altanen och bara lapat sol

Ja jag har hängt tvätt oxå

Sov sött

Kommentera här: