3

Shoppingtur



Hela förmiddagen gick åt till shopping...när man har semester blir man slö.....sover längre och äter frukost längre...

Har idag införskaffat mig en symaskin



Samt en väska att ha på tåget ner till syrran



Ny hårinpackning för håret.....ska testa Björns Axens,samt två kajalpennor



En klänning från Diva, som är jättesöt på



Ja och så målarfärg till fönsterrutorna, Rolf har byggt ett mindre tomat/gurkhus till mig. Huset ska vara rött och vita knutar, färgen runt fönstret skall vara samma färg som är på huset runt rutorna. Hittade rätt skrapa nu med :-) att kitta om fönsterrutor med!!

Ja och sist men inte minst!!

Ska próva tre nya smaker på cider samt en winecooler



Ska ta en kopp kaffe sedan på med målarbyxorna och ner till garaget. Det enda stället det är någolunda svalt på.

Jo såg en bra film igår kväll den heter "Barnhemmet" spansk film/rysare. Kan rekomenderas, även om jag inte är så mkt för rysare så är det en snäll sådan.


Solong och tusen kramar från mig!!

Kommentarer:

1 nilla:

skriven

Jättesöt resväska

Den kan du nog ha som handbagage,nästa gång vi åker till Canarias

Söt klänning

Hoppas maskinen håller nu

Rysaren får du behålla för dig själv

Ha en go´kväll

köpte red gold idag

du får ge ett omdömme om cidern sen

kraaaaaammm systra mi

2 Martina:

skriven

Hej på er! Har provat 2 av de där ciderna, det två första. Den ena är light tror jag men helt ok för det:)Cassis lime verkar gott med=) Vad kul att pappa har byggt ett litet hus med som ni kan odla i. Här är det kanonvarmt med, har precis avnjutit en grekisk sallad, mums! Och vilken söt resväska;) Kramar

3 miansart:

skriven

Ohh vad jag är avundsjuk,... just det där med semester, kunna ligga så länge man vill utan att vakna till en pipande väckarklocka, kunna strosa omkring i morgonrocken o ha låångfrukost.... inte så illa med shopping heller....;)

Söt klänning!

Kram

Kommentera här: