0

Att bara vara....

Det är jag.....att bara  va....att gå mina prommisar med voffen...att som idag sitta på stubben på berget och fundera vad som jag vill göra denna vecka...och ha min voffe där... som tillslut gräver upp så att han kan få lite svalt...
Har inte behovet av att ha fest och glam runt mig...utan lugnet...visst jag LÄNGTAR NER TILL ALANYA.... så mycket....samt att åka till Nord Norge...ocn Andörja....
men det är 150 mil dit...och 150 mil tillbaka...har pratat med en norman...som kan hyra ut stugan till ett bra pris...150 m till havet....och 20 minuter att gå upp på fjället.....VILL samt vet att det är långt att åka....
Har ju oxså mycket projekt hemma som ska fixas som stensättning osv...och att bygga ut en veranda till bastun och jaaaaaaaaaaaa en vedeldad tunna...
Plockat kantareller har jag oxså gjort här hemma och ganska mycket...så kul!! samma ställe som jag och min syster gick för några år sedan :)) där fanns det:))
Nu ska jag snart fixa lite mat...
solong så länge!!

Kommentera här: