1

Helgens weekend

Har haft en rolig weekend med Johan och Annethe som kom ner och hälsade på i fredaxs. Som vanligt så var det matlagning. Massor med god mat lagas, Johan har fixar och trixar i uteköket.
 
 
 
Spansk paella var en av rätterna sedan Beer can chicken. Kyckling som marineras av massa gott, som en salsa. Det var en massa saker som han blandade i och gned in kycklingen med. Sedan en ölburk i kycklingen och ett lock på. Ölen ångade in i köttet, vart så GOTT!! 
 
Så på söndagen så spelade Roffe och Johan golf och jag och Annethe tog en cykeltur och plockade körsbär.
 
Sedan fortsatte vi mot Kåsta Loppis och tittade på en massa fint som finns i ladan :-). Så mysigt att cykla på småvägarna och vi plockade lite av varje på vår tur.
Här har vi utkik i ett torn. Så hade vi ju färdkost med oss oxså 
Rosévin och så våra körsbär och jordgubbar.
 
 
 
Här var en stor stor stor vägmaskin som jag bara måste klättra upp i 
 
 
 
 
Kommer att lägga ut mera bilder från datorn hemma. Den är inte alls rolig...för den tar tid och håller på att säga farväl..men några bilder till kommer jag försöka lägga ut.
 
Solong så länge!!
 

Kommentarer:

1 Maria Persson:

skriven

ohh..gumman vad jag längtar efter dig, när jag ser dig o dina "busiga" upptåg... :)

Svar: JA LÄNGTAR EFTER DIG oxså❤ vi brukar vara bra på att busa till det😉
Feli

Kommentera här: