0

Årets första dagar

 
Var att vara sjuk, var till VC och de tog massor med prover EKG samt satt in mig på en BT medicin som heter Enalapril o ett FaR recept. Vad hände...fick alla sorters biverkningar...svullnade upp runt buken, kräktes illamående metallsmak gick i dimma och kändes som jag varit sjuk länge...efter 2 dagar slutade jag...BT gick ner från 178/114 till 120/70 på 1 dag..klart kroppen reagerade...tror mera på FaR receptet dvs fysisk aktivitet. Ska ta itu med det nästa vecka då det är jobb vecka som kommer...kost motion..brukar kunna fixa BT eller en annan sorts medicin som jag inte reagerar så här..
 
Idag  första dagen som jag grejat lite hemma och det känns skönt. Ska ändå ta det lugnt. Har tagit fram en bok som jag ska läsa och hoppas att den är bra.
 
 


 Solong så länge!
  

Kommentera här: